لمینت و رنگ درب و پنجره های دوجداره استان کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
لمینت و رنگ درب و پنجره های دوجداره استان کاشان
سه شنبه 29 آذر 1401 ساعت 6:59 | بازدید : 34 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

لمینت و رنگ درب و پنجره های دوجداره استان کاشان

خبر خوش آنکه اگر هنوز هم قصد خرید درب و پنجره با طرح چوب یا رنگی خاص با کیفیت و عایق بندی بالا را دارید که از رنگ و طرح زیبایی هم برخوردار باشد می توانید موقع خرید، طرح لمینت و رنگ درب و پنجره خود را انتخاب کنید. قابل ذکر است رو کش کردن پروفیل فقط برای پروفیل uPVC امکان پذیر است و پروفیل آلومینیوم قابلیت لمینت ندارد، به همین دلیل معمولأ آن را با طرح چوب رنگ آمیزی می کنند.
لمینت یا روکش پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی (uPVC)
به طور کلی پروفیل های uPVC (یو پی وی سی) تولید شده دارای رنگ ثابت سفید هستند. با این حال کارخانه های تولید پروفیل، برای بالا بردن تنوع ظاهری و راضی کردن سلیقه ی تمام مشتریان خود اقدام به تولید روکش های از پیش طراحی شده کرده اند. به عنوان مثال کارخانه های نام آشنای رها آلمان، وینتک ترکیه و ویستابست هرکدام دارای طرح های مخصوصی هستند که مشتری می تواند در سفارشات خود در نظر از انواع طرح ها بهره مند شوند. گروه صنعتی پاردیک به عنوان نماینده رسمی این سه برند معتبر تمامی رنگ ها و طرح های پروفیل های لمینیت هر کدام از شرکت ها را بنا به درخواست مشتریان گرامی عرضه می کند.
انواع درب و پنجره یو پی وی سی (uPVC) لمینیت:
به طور کلی درب و پنجره لمینت به 3 نوع تقسیم می شود:
1- درب و پنجره یو پی وی سی (uPVC) با لمینت یک رو
2-درب و پنجره یو پی وی سی (uPVC) با لمینت دو رو
3- درب و پنجره یو پی وی سی (uPVC) لمینت کامل
لمینت یک رو و دو رو روی پروفیل ساده و سفید رنگ اجرا می شوند. به این معنا که گوشته پروفیل یو پی وی سی (uPVC) ساده و سفید رنگ است و یک روکش 2 میلی متری با طرح مشخص (طبق سفارش مشتری) روی آن قرار می گیرد. قابلا ذکر است بنا به درخواست مشتری حتی می توان فقط یک طرف پنجره را روکش کرد. در واقع در این حالت نمای داخلی یا بیرونی ساختمان دارای طرح لمینت و طرف دیگر پروفیل سفید رنگ باقی می ماند.
قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :